вівторок, 19 жовтня 2010 р.

Чемпіон світу з боксу за версією WBC Віталій Кличко знову готовий до переговорів з Девідом Хеєм

Після успішного захисту титулу в поєдинку проти Шеннона Бріггса чемпіон світу за версією Всесвітньої боксерської ради (WBC) у надважкій вазі Віталій Кличко заявив про свою готовність провести свій наступний бій проти володаря титулу Всесвітньої боксерської асоціації (WBA) у цій вазі британця Девіда Хея, передає Укрінформ-спорт.
"Хочу нокаутувати Хея і додати останній чемпіонський пояс до нашої сімейної колекції, - цитує Віталія Кличка Boxingscene.com. - Ніхто у світі крім мого брата не може перемогти мене. Я найсильніший. Я, як і раніше, повний енергії і вже через кілька місяців буду готовим повернутися на ринг". Якщо Хей знову не погодиться на бій, наступним суперником Віталія ймовірно стане переможець відбіркового поєдинку між Одланьєром Солісом та Реєм Остіном.
Менеджер промоутерської компанії братів Кличків K2 Promotions Бернд Бенте заявив, що вони готові запропонувати Хею рівний розподіл усіх прав від трансляції поєдинку, і Хею тут ні з чим сперечатися. "Ми пропонуємо, щоб кожний суперник отримав половину від світових прав на трансляцію. Це чесна пропозиція, - сказав Бенте. - Девіду Хею залишається лише поставити свій підпис".
У свою чергу, як повідомляє The Telegraph, Девід Хей, який 13 листопада має зустрітися з Одлі Харрісоном, залишився не у захваті від поєдинку Віталія проти Бріггса і заявив, що вийде на бій проти Кличка, коли він буде до цього готовий, а не Віталій. "Мене не турбують ветерани подібні Бріггсу, - відзначив Хей. - Його найкращі роки давно позаду. Я знаходжуся у найкращій формі, і зустрінуся з Кличком, коли буду готовий. Зараз я думаю тільки про те, щоб вручити Одлі Харрісону квиток в один кінець, без повернення".
Укрінформ-спорт
http://www.sport.ukrinform.ua/news/p32542/