понеділок, 18 жовтня 2010 р.

Я довів, що є найсильнішим у світі - Віталій Кличко

Український боксер-суперваговик, чемпіон світу за версією WBC Віталій Кличко у поєдинку проти американця Шеннона Бріггса напередодні у Гамбурзі вкотре довів, що йому немає рівних. "Я - найсильніший у світі", - заявив він на прес-конференції після бою, повідомляє Укрінформ-спорт власний кореспондент УКРІНФОРМу в ФРН.
"Я дуже щасливий, що переміг. Бріггс був нелегким суперником, використовував чимало трюків, але я контролював бій", - сказав Кличко. Водночас він не приховував свого розчарування, що за всі 12 раундів так і не вдалося нокаутувати американця. "Я не хотів поспішати, наносив удар за ударом, але він так і не впав, - пояснив Віталій. - Бріггс не хотів здаватися і через це заслуговує на мою повагу". Українець зізнався, що відчував і деякі урари Шеннона. "Особливо це відчули мої нирки", - посміхаючись, сказав він.
Не стримував задоволення поєдинком і тренер Кличка, Фрітц Здунек. "Віталій з кожним поєдинком стає все краще і краще", - сказав він. Водночас, Здунек відзначив гарну підготовку Бріггса, який, незважаючи на численні удари українця, протримався всі 12 раундів. "Якби американець був моїм підопічним, я б достроково припинив бій", - висловив свою думку тренер.
Сам Бріггс на прес-конференцію не з'явився. Як заявив лікар, що його оглядав після бою, він скаржився на запаморочення, тому його відправили на огляд до найближчої лікарні, аби виключити можливість внутрішнього крововиливу. "У Шеннона напевно є струс мозку, однак загальний його стан в мене тривоги не викликає", - сказав Штефан Бок. Він зізнався, що побоювався за здоров'я Бріггса вже після шостого раунду, а після десятого навіть рекомендував його команді припинити поєдинок, однак американець хотів йти до кінця.
"Сподіваюся, що Бріггс швидко прийде до тями і буде знову битися. Він робить гарне шоу, - сказав Кличко. - Що ж до мене, то через кілька місяців я знову буду готовий вийти на ринг". Серед кандидатів, проти яких він хотів би боксувати, українець назвав британця Девіда Хея та росіянина Миколу Валуєва.
Як повідомляв УКРІНФОРМ, напередодні у Гамбурзі Віталій Кличко провів успішний захист титулу у поєдинку проти американця Шеннона Бріггса. Після завершення дванадцятираундового бою судді одноголосно віддали перемогу Віталію Кличку -120:107, 120:107, 120:105.