вівторок, 12 жовтня 2010 р.

Поєдинок Володимира Кличка проти Дерека Чисори відбудеться 11 грудня у Маннгеймі

Чемпіон світу з боксу в надважкій вазі за версіями WBO, IBF та IBO Володимир Кличко захищатиме свій титул у поєдинку з британцем Дереком Чисорою 11 грудня на спортивній арені Маннгейма "SAP ARENA", повідомили Укрінформ-спорт у прес-службі "Klitschko Management Group".
"Чисора - молодий, швидкий боксер і гарний нокаутер, - цитує Володимира прес-служба. - Мій тренер вже застеріг мене. Тому я буду інтенсивно тренуватися, аби не дати британцю жодного шансу".
"Я дуже радий, що зустрінуся з Кличком на ринзі, - сказав Чисора. - Всі, напевно, думають, що мої шанси в даному випадку схожі на шанси снігової кулі в пеклі. Але мене це не цікавить. Я готовий до цього бою. Це буде моя ніч, і наприкінці року весь світ знатиме моє ім'я".
34-річний Кличко має у своєму послужному списку 55 перемог, з них 49 виграні достроково, і лише 3 поразки. У 26-річного Чисори за плечима 14 перемог, з них 9 достроково, та жодної поразки. Він є 13-им номером у списку найкращих боксерів світу в надважкій вазі.
На маннгеймській "SAP ARENA" Кличко-молодший боксуватиме вже вчетверте. Продаж квитків на поєдинок розпочнеться 13 жовтня. Квитки коштуватимуть від 57 до 750 євро.

Укрінформ-спорт
http://sport.ukrinform.ua/news/p32040/