четвер, 21 жовтня 2010 р.

Чисора пообіцяв відібрати чемпіонські пояси у Кличка і образив Бріггса

Британець Дерек Чисора, який 11 грудня зустрінеться з чемпіоном світу з боксу у надважкій вазі за версіями WBO, IBF та IBO Володимиром Кличком, на прес-конференції у Маннгеймі пообіцяв відібрати пояси в українця. "В арені Маннгейма Кличко здобув цей титул, тут він його і позбудеться", - заявив англійський боксер, повідомляє власний кореспондент УКРІНФОРМу в ФРН.
"Я не вмію красиво говорити, але 11 грудня я покажу найкращий бій свого життя і залишу Німеччину чемпіоном світу", - підкреслив Чисора, порадивши братам Кличкам "йти на пенсію". Водночас він прокоментував поєдинок Віталія Кличка та Шеннона Бріггса: "Бріггс - це сором для боксу. Він - типовий американець, який зацікавлений лише у гонорарі. Я - не він, мене цікавить титул, а не гроші".
На захист Бріггса одразу став Володимир: "Бріггс заслуговує на повагу. Я не думаю, що він цікавився лише грошима. Якби це було так, то він вже після кількох раундів міг би впасти".
Тим часом, як повідомив менеджмент Бріггса, його завтра буде прооперовано на біцепсі лівої руки, після чого він ще залишиться у гамбурзькій лікарні два-три дні. За даними медиків, жодних важких травм голові британця завдано не було. "Мій тренер хотів передчасно завершити поєдинок, однак я цього не дозволив", - передав журналістам слова боксера його представник.
Укрінформ-спорт
http://www.sport.ukrinform.ua/news/1/p32499/