четвер, 21 жовтня 2010 р.

Шеннон Бріггс: "Віталій Кличко виступив блискуче"

Американський боксер-суперважкоатлет Шеннон Бріггс, який перебуває в госпіталі Гамбурга (Німеччина), звернувся до своїх уболівальників в офіційному прес-релізі. До клініки Бріггс потрапив після поєдинку з Віталієм Кличком, який відбувся 16 жовтня, передає Укрінформ-спорт.
"Дякую всім за вашу турботу. Я прибув у лікарню в суботу вночі, після кількох тестів як застережного засобу лікар дійшов висновку, що важких травм голови у мене не було. Я залишаюся у лікарні, щоб далі дослідити травму лівого біцепса, яку я дістав у першому раунді. На жаль, через травму я відхилився від плану на бій. Не хочу нічого відбирати у Віталія Кличка, який виступив блискуче, але невідомо, як би закінчився бій, якби я не пошкодив руку на самому початку.
Ми вдячні чудовим лікарям і людям у Гамбургу за їх турботу і підтримку, яку вони мені надали. І як людина, яка все життя страждає на астму, я дуже вдячний лікарю Чарльзу Хенслі і його гомеопатичному препарату Zivair, який дав змогу мені пройти всю 12-раундову дистанцію в бою за титул чемпіона світу WBC.
Незважаючи на повідомлення про те, що мій тренер хотів зупинити бій, я хочу відзначити, що зупинка бою не була варіантом. Дякую за вашу підтримку. Сподіваюся, я показав, що маю серце лева і наполегливість чемпіона", - наводить текст офіційне звернення Шеннона Бріггса Fightnews.
Укрінформ-спорт
http://www.sport.ukrinform.ua/news/2/p32672/