понеділок, 25 жовтня 2010 р.

Все про «повітряні ворота» Євро-2012

Що таке аеропорт європейського рівня – вже у 2011 році відчують Київ, Донецьк, Львів та Харків, коли будуть повністю здані порти, які зустрічатимуть гостей Євро-2012. Між тим, сучасний авіатранспортний ресурс допоможе регіонам і країні відчути не тільки економічну вигоду, а й міжнародний престиж. Як змінюються «повітряні ворота» під впливом Євро-2012, читайте в огляді підготовки провідних аеропортів країни у журналі "Україна-2012", вісника Інформаційного центру "Україна-2012".
МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ «БОРИСПІЛЬ» (Київ)
Ключові цифри:
Пропускна спроможність на сьогодні – 1840 пас\год
Пікова пропускна спроможність під час Євро-2012 - 4150 пас\год
Довжина злітно-посадкових смуг: ЗПС № 1 – 4000 м, ЗПС № 2 – 3500 м
Паркінг - на 1300 машино-місць
Розташування – 29 км від Києва
Модернізація головних «повітряних воріт» країни – аеропорту «Бориспіль» до 2012 року передбачає розширення до п’яти терміналів: три міжнародні (діючий «B», нові «F» і «D»), також один внутрішньо український («A») і один — для VIP-персон («C»). Плече «Борисполю» у прийомі гостей Євро-2012 підставить також і аеропорт «Київ» (Жуляни), який планує побудувати новий термінал бізнес-класу.

Вимогою УЄФА на момент проведення Євро-2012 є пропускна здатність терміналів аеропорту «Бориспіль» 4150 пасажирів у годину пік, нині цей показник складає 1840 пасажирів.

Очікувана пропускна здатність усіх терміналів аеропорту у 2012 році - 6050 пасажирів у годину пік, що покриває потреби чемпіонату і дає простір для розвитку порту.