вівторок, 19 жовтня 2010 р.

Англійський суддя впевнений, що не було необхідності переривати бій Кличко - Бріггс

У Німеччині продовжують активно обговорювати підсумки титульного боксерського бою в абсолютній ваговій категорії між Віталієм Кличком і Шенноном Бріггсом, в якому американець ціною травм обличчя і руки вистояв усі 12 раундів, але поступився. Багато спеціалістів висловлюють думку, що поєдинок необхідно було зупинити, оскільки перевага чемпіона була очевидною, а для претендента все могло закінчитися ще плачевніше. Суддя в рингу Іан Джон Льюїс і лікар Штефан Бок дали свої пояснення з приводу рішення не переривати бій, передає Укрінформ-спорт із посиланням на Bild.
"Я уважно стежив за станом Бріггса, - заявив англійський рефері. - Аж до заключного раунду він був небезпечний і сподівався, що йому вдасться провести удар, який вирішить долю бою".
"Після шостого раунду я став непокоїтися за Бріггса, - зауважив, у свою чергу, лікар Бок. - Однак я чекав сигналу судді в рингу. Якби була моя воля, я б обов'язково обстежив Бріггса в паузі між раундами".
Укрінформ-спорт
http://www.sport.ukrinform.ua/news/p32544/