четвер, 21 жовтня 2010 р.

Бріггс не виключає завершення своєї боксерської кар'єри

Шеннон Бріггс після поразки у поєдинку проти Віталія Кличка та отриманих травм, через які і досі перебуває у лікарні Гамбурга, серйозно розмірковує над завершенням своєї боксерської кар'єри. У першому після суботнього бою інтерв'ю для газети "Bild" на відповідне запитання Бріггс відповів: "Я ще не знаю. Я був двічі чемпіоном світу. Можливо, Бог не хоче, щоб я і втретє став чемпіоном".
За словами Бріггса, після повернення додому він спочатку хоче поговорити із своїм тринадцятирічним сином, який із сльозами на очах спостерігав за поразкою батька по телевізору. "Можливо, він переконає мене більше не виходити в ринг", - сказав американець.
Бріггс зізнався, що відчув розрив сухожилля в руці ще під час першого раунду, але не хотів показувати цього ані супернику, ані тренерові. "Я не хотів здаватися, продовжував боксувати, по суті, однією рукою. Двома руками я б Кличка точно переміг", - зазначив боксер. Змусити його зупинити бій могла, за його словами, лише кохана жінка. Алана, з якою Бріггс разом вже 17 років, цими днями переселилася у лікарняну палату боксера.
Як повідомляє власний кореспондент УКРІНФОРМу в ФРН, заплановану на вівторок операцію на біцепсі лівої руки Бріггса було перенесено на сьогодні. Після цього він ще залишиться у гамбурзькій лікарні два-три дні.
Ганна Снігур-Грабовська, БЕРЛІН.
Укрінформ-спорт
http://www.sport.ukrinform.ua/news/p32615/