понеділок, 22 червня 2009 р.

У Севастополі ошукані інвестори конфліктують з військовослужбовцями ЧФ РФ

СЕВАСТОПОЛЬ, 20 червня. /Сергій Павлів - УКРІНФОРМ/. Біля входу в штаб Чорноморського флоту РФ у Севастополі сталася бійка між російськими військовослужбовцями і групою приватних інвесторів, що стали жертвами невиконання Будівельним управлінням ЧФ договірних зобов'язань щодо введення в експлуатацію комерційного житла, передає кореспондент УКРІНФОРМу.
У четвер, 18 червня, біля входу в штаб російського флоту в Севастополі один з ошуканих пайовиків 63-річний Олександр Добровольський на знак протесту прикував себе наручниками до зовнішньої огорожі. Увечері в п'ятницю пенсіонер вирішив зробити перерву в акції протесту, маючи намір повернутися до штабу вранці в суботу.
"Коли я і мої товариші приїхали до штабу ЧФ, то побачили, що місце на підходах до головного КПП повністю заблоковане вантажним автомобілем і автобусом, - розповідав О. Добровольський. - Люди в камуфляжі вже чекали на нас. Вони швидко оточили підходи до штабу. Ми спробували прорватися, але в момент, коли я хотів швидко прикуватися хоч до автомобіля, почалася бійка. Нападників було чоловік 10. Нас били, виштовхували на дорогу з вигуками: "Пішов ти..! Через тебе спокою немає!".
"Я, - продовжував пенсіонер, - відповів, що два роки чекаю на квартиру, за яку в 2005 році заплатив у касу Будівельного управління ЧФ. Як тільки високі посадові особи пообіцяють віддати готову квартиру, я припиню акції. Але мене не слухали".
О. Добровольський сказав, що змушений тимчасово перервати акцію протесту. Пенсіонер вважає, що російські військові ведуть боротьбу з ним продумано - чекають, коли йдуть журналісти з камерами, і вичікують, коли немолодий чоловік звільняє себе від наручників, щоб відтіснити від штабу, давлять на нього морально.
Нині вся територія перед фронтальною частиною будівлі штабу ЧФ заблокована транспортними засобами.