вівторок, 14 жовтня 2008 р.

Через "заборонені контакти" з урядом голова Вінницької області змушений звільнятися

ВІННИЦЯ, 14 жовтня. (Юрій Сікорський - УКРІНФОРМ). Голова Вінницької обласної адміністрації Олександр Домбровський сьогодні заявив про свою відставку із займаної посади.
“Минулої п'ятниці, - сказав він, виступаючи перед господарським активом області спеціально зібраним з цієї нагоди, - на веб-сайті Секретаріату Президента в режимі інкогніто з'явився указ Президента про винесення мені догани за порушення вимог указу Президента від 11 лютого 2008 року.
Він зобов'язує голів облдержадміністрацій погоджувати з Президентом України усі виїзди за межі області. Як член Колегії Міністерства будівництва і регіональної політики я отримав запрошення прибути на Колегію, що мала статись 23 вересня. Відповідно до указу я написав заяву, але письмово не отримав дозволу. Тому в усному порядку погодив своє відрядження із заступником голови Секретаріату Президента.
Питання, які обговорювались на Колегії, надзвичайно важливі для області. Це питання субвенцій із державного бюджету на 2008 рік. А найголовніше питання - це концепція проведення адміністративно-територіальної реформи в Україні. Як член Колегії і як голова облдержадміністрації я не міг не поїхати, оскільки ці питання стосуються перспектив і життєдіяльності Вінницької області.
Формально я отримав догану за участь у роботі Колегії. Насправді ж причиною є досить довгий мій конфлікт з Секретаріатом Президента. Він стосується багатьох питань, але в першу чергу форм і методів роботи.
Стосунки то накалялись, то заспокоювались. Але напередодні дострокових парламентських виборів конфлікт підійшов до свого апогею. Коли б мова йшла про якісь формальні претензії, я готовий їх вислухати і відреагувати. Якщо ж мова йде про те, щоб будь-кого принизити, як зроблено це указом Президента, я категорично проти цього і таких оцінок, таких взаємостосунків.
Я змушений заявити, що не погоджують з такою оцінкою своєї роботи і роботи Вінницької області, яку дав в указі Президент України. Кажу це щиро і прямо.
Наша команда 4 роки потом, честю і вірою робила реальні справи, про які всі знають. Та в умовах, які склались, я не бачу можливості подальшого перебування на посаді голови облдержадміністрації. Хотів би, щоб це було сприйнято як незгоду з несправедливістю. Я не маю наміру заради влади, крісла чи будь-кого переступати через власні принципи”.