четвер, 1 березня 2012 р.

Українці в Інтернеті найчастіше спілкуються у соцмережах, читають новини і скачують контент

Українці заходять у Всесвітню павутину з метою поспілкуватися з друзями в соцмережах, дізнатися новини, скачати фільми або музику. У лютому інтернет-аудиторія зросла до 42,8%, що на 2,5% більше, ніж у листопаді-2011 і на 10,4% перевищує показники АППР.

Про це повідомив керівник напряму маркетингових досліджень Київського міжнародного інституту соціології Олександр Красновський, представляючи результати дослідження, проведеного 2-24 лютого.

"Ми запитували, з якою метою люди відвідували Інтернет протягом останніх шести місяців (у відношенні до всього населення України). Виявилося, що в основному люди присвячували свій час соціальним мережам, читанню новин і скачуванню контенту", - сказав він.

Зокрема, 29,7% респондентів спілкуються в соціальних мережах (ВКонтакте, LiveJournal, Facebook, Одноклассники і т.д.), 25,6% - читають новини, 21,2% - спілкуються з друзями або родичами з допомогою ICQ, Skype. Скачують і переглядають відео 20,1% українців, аудіо - 15,7%, фотографії або картинки - 14,7%.

Листуються по електронній пошті 14% опитаних, читають інтернет-видання - 9,8%, дивляться інтернет-ТВ - 9,4%, скачують або поновлюють програмне забезпечення - 8,7%, спілкуються на форумах, блогах і в чатах - 7,6%, грають в онлайн-ігри - 7,1%, купують товари через інтернет - 6,4%, слухають інтернет-радіо - 5,3%.

За допомогою Інтернету українці також поповнюють рахунки мобільних телефонів (2,9%), оплачують комунальні послуги (2,2%), управляють банківськими рахунками (1,4%) й оплачують товари або послуги електронними грошима (1,3%).


http://www.ukrinform.ua/ukr/order/?id=1080815