понеділок, 26 березня 2012 р.

"Джинса" мало впливає на вибір українців - політолог

Професійний рівень споживання інформації в Україні не є високим, тому не кожен українець зможе відрізнити проплачений політиками матеріал у засобах масової інформації. Нині централізованої "джинси" немає, а спонтанна продукується різними політиками.

Таку думку в коментарі "Тижню" висловив політолог, голова правління Центру соціологічних та політологічних досліджень "Соціовимір" Сергій Таран.

"Якщо політик своїм життям і прикладом доводить те, що він говорить, то це справляє набагато більший ефект, ніж "заказушні" матеріали і пряма реклама. А тому ключове питання полягає в тому, щоб зуміти достукатись до сердець українців саме цими засобами. Замовні матеріали, певною мірою, деморалізують суспільство на рівні еліт", - зауважує він.

На думку Тарана, на українців найбільше "впливає життєва позиція і реальні історії успіхів політиків". У той же час, за його словами, постійне нав'язування замовних матеріалів безперечно може справити негативний ефект.

Політолог вважає, що українським політикам, насамперед, варто переконувати так званий "тонкий і вразливий прошарок суспільства", який формують представники моральних, інтелектуальних лідерів, експерти тощо. І така нова політична сила виграє не тільки вибори, а й політику на багато років вперед.

"Захопити цих людей, які формують думку суспільства, надзвичайно складно, і їх точно не можна купити "джинсою", а скоріше довірою і моральною позицією", - додав експерт.


http://www.ukrinform.ua/ukr/news/dginsa_malo_vplivae__na_vibir_ukraiintsiv___politolog