пʼятницю, 30 березня 2012 р.

Понад 60% українців не прагнуть купувати ліцензійний контент - R&B

Згідно з дослідженням, проведеному компанією Research & Branding Group, дві третини українців (61%) на сьогодні не готові купляти ліцензійний контент (програмне забезпечення, музику, фільми, електронні книги тощо). Водночас платити за "ліцензію" згодні 9% населення.

Такі дані R&B оприлюднила у п'ятницю на своєму сайті.

"Жителі України швидше згодні, ніж не згодні (48% і 9% відповідно) з тим, що висока для більшості пересічних громадян вартість ліцензійного контенту обмежує їх доступ до передових знань, а отже - віддаляє Україну від високорозвинених країн", - наголошується в дослідженні.

Крім того, зазначає R&B, українці швидше згодні, ніж не згодні (41% і 8% відповідно), що боротьба з інтелектуальним піратством - це не більше, ніж лобіювання інтересів великих компаній.

Водночас, думки респондентів розділилися із приводу твердження, що закриття сайтів, подібних EX.UA, є необхідним заходом, якщо наша країна прагне стати частиною цивілізованого світу. Кожен п'ятий (21%) з цим згоден, а кожен четвертий (25%) - не згоден.

Дослідження громадської думки про ставлення українців до боротьби з інтернет-піратством компанія R&B провела 10-20 лютого.


http://www.ukrinform.ua/ukr/news/ponad_60_ukraiintsiv_ne_pragnut_kupuvati_litsenziyniy_kontent___randb