середу, 7 грудня 2011 р.

УКРІНФОРМ розпочав ребрендинг

Українське національне інформаційне агентство "УКРІНФОРМ" розпочало реєстрацію нового корпоративного логотипу, подавши відповідні листи до УКРПАТЕНТУ - уповноваженого на це органу.

Зміна лого пов'язана з відкриттям нового сайту
УКРІНФОРМу. Крім того, оновлений логотип є більш зручним для використання у поліграфії.

У новій корпоративній символіці використана назва "
УКРІНФОРМ" та акцентована увага на двох словах, які є її складовою - УКРаїнська ІНФОРМація. Цим розкривається суть діяльності агентства - підготовка різнобічної інформації про Україну та для країни.

Новий лого зберігає обриси земної кулі - традиційний елемент
УКРІНФОРМу від двадцятого століття.

Він також відображає географію діяльності першого інформаційного та єдиного національного агентства, крім якого ніхто в Україні не має
11 кореспондентів в інших країнах та можливості отримувати інформацію від більш як 30-ти інформагентств - зарубіжних партнерів.

Одним з основних елементів нового логотипу є три крапки, стилізовані під клавіші телетайпу - засобу передачі інформації, що існував до появи Інтернету. Як відомо, наявність трьох крапок у будь-якому тексті, серед іншого, означає подальший розвиток подій ("далі буде") або ж передачу достатньої інформації для власних висновків, що і є місією кожної новини - основи діяльності інформагентства.

Зберегти зображення лого
УКРІНФОРМу для заставки на робочий стіл комп'ютера, "планшетника", мобільного телефону тощо можна, скориставшись посиланням у матеріалі чи на сторінці агентства у Facebook.

http://www.ukrinform.ua/ukr/order/?id=1061861