понеділок, 30 серпня 2010 р.

У бою з Бріггсом я втілю в життя чергову мрію - Віталій Кличко

16 жовтня у Гамбурзі відбудеться поєдинок за версією Всесвітньої боксерської ради (WBC) між киянином Віталієм Кличком та американцем Шенноном Бріггсом, а сьогодні у столиці України пройшла перша офіційна прес-конференція, присвячена цій події, передає Укрінформ-спорт.
Першим надали слово гостю. Бріггс відзначив, що він радо відгукнувся на пропозицію Кличка-старшого зустрітися на рингу і розіграти чемпіонський пояс.
"Я дуже ціную те, що Віталій надав мені таку можливість. Для мене велика честь битися з ним. Не забувайте, що я двічі був чемпіоном світу, перемагав Джорджа Формана, маю найбільшу кількість нокаутів у пешому раунді, аніж будь-який інший боксер...", - зазначив американець.
Бріггс пообіцяв "для початку" побити обох братів Кличків, а потім "розібратися" з британцем Девідом Хеєм. З Віталієм Кличком Шеннон планує завершити поєдинок вже у першому або другому раунді.
У свою чергу, Кличко сказав: "Знаю, що уболівальники хотіли побачити поєдинок між мною та Миколою Валуєвим. Я зробив усе, що міг, аби цей бій відбувся, запропонував велику суму гонорару. Але Валуєв назвав цю суму замалою. Не думаю, що 1,5 мільйона доларів можна назвати малою сумою. Коли свого часу мені надав подібну можливість тодішній чемпіон Леннокс Льюіс, я погодився без роздумів. Це має бути найбільшою мотивацією для боксера... Потім я пропонував бій Девіду Хею, але той мовчав. Олександр Повєткін "захворів", а потім знайшов інші причини, щоб не виходити у ринг. Тому наш вибір випав на Бріггса, який нині є "найсильнішим серед можливих".
"Статистика поєдинків примушує поважати Шеннона. Знаю, наскільки серйозним буде поєдинок. Але я знаю й те що Віталія Кличка нині може перемогти лише Віталій Кличко. Зроблю все, щоб цей пояс залишився у мене. Я поставив собі за мету виграти з братом усі титули у надважкому дивізіоні. Більшість своїх мрій я вже втілив у життя. Втілю й цю".
Шеннон Бріггс на прізвисько "Гармата" має на професійному рингу 51 перемогу (45 - нокаутом) і 5 поразок. У Віталя Кличка 42 поєдинки - 40 перемог (38 - нокаутом) та 2 поразки. 
 
Укрінформ-спорт
http://sport.ukrinform.ua/news/p29427/