четвер, 26 серпня 2010 р.

Рекламу на ТБ пропускають 86 відсотків телеглядачів

Згідно з опитуванням, проведенним дослідницькою компанією YouGov, 86 відсотків телеглядачів пропускають рекламні блоки. В онлайн-опитуванні взяли участь 4199 респондентів, повідомляє Укрінформ-спорт із посиланням на The Guardian.
Проте 52 відсотки респондентів зазначили, що саме телевізійна реклама запам'ятовується. 10 відсотків опитаних вважають, що найкраще пам'ятають рекламу з газет. 48 відсотків респондентів вважають, що реклама залишатиметься в пам'яті, якщо скоротити рекламні блоки. На думку 17 відсотків, необхідно зробити коротшою саму рекламу. 32 відсотки зазначили, що все залежить від рекламних кампаній, які мають запам'ятовуватися.
YouGov з'ясувала, що телевізійна реклама в основному подобається людям віком від 18 до 34 років. Респонденти старші 55 років зазначають, що не підпадають під вплив рекламних роликів. 
  
        
Укрінформ-спорт
http://sport.ukrinform.ua/news/p29277/