пʼятницю, 2 липня 2010 р.

Рекламна кампанія в мережі мікроблогів Twitter дає "фантастичні результати"

Рекламна кампанія Coca-Cola у Twitter дала, за словами керівника з цифрового маркетингу корпорації, "фантастичні результати", повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на The Financial Times.
Спонсорська реклама Coca-Cola з'являлася під час обговорення у мікроблогах чемпіонату світу з футболу. За день рекламні оголошення було показано 86 мільйонів разів, 6% користувачів кликнули по них.
Coca-Cola - другий рекламодавець, який скористався такою рекламною схемою. Першою компанією, яка вирішила спонсорувати одну з найбільш обговорюваних тем у Twitter, стала Disney Pixar. За допомогою мікроблогів компанія просувала новий анімаційний фільм Toy Story 3.
Twitter є найбільшим мікроблогерським сервісом. Щомісячно його відвідує більш як 100 млн осіб. Свою рекламну систему Twitter представив у квітні.